Saturday, 28 July 2012

Mes dessin.

Bonjour a tous le monde!!! Chez nous il pleu a Moscou et on doit restee a la maison. Mais c`est pas tres grave parce que on a du temps pour faire quelle que chose interisaint.
Moi j`adore dessiner et je dessine beaucoup. Et aujourd`hui je veux vous montree mes dessin ce que j`ai dessiner pandans cette annee. Je dessine en crayon papier, en crayon couleure et en penture. Je trouve ca tres interisent. Et ca me repose enpeut! :O)


Bonnee semaine a tous le monde!!
 Et bienvenue les nouveaux amies!! :O)
xxx Maria xxx

18 comments:

  1. Good Morning, great journals . . . love your art. Thanks you for the sweet comment you left on my blog. Have a marvelous day, Connie :)

    ReplyDelete
  2. Tu as le bon oeuil certainement! J'aime bien ces beaux dessins! Quelle dommage qu'il fait mauvais aujourdhui en Moscou; ici il fait assez beau, mais hier il y avait beaucoup de pluie. C'est bien pour moi, je n'aime pas quand il fais trop chaud? Bon weekend!

    ReplyDelete
  3. Your art is BEAUTIFUL! I love the pink house on the bottom left.

    Have a happy weekend!

    ReplyDelete
  4. Il pleut ici sur la cote aussi! Tres beaux dessins! J'aime surtout le buste Grec (?) et le crane!
    Bon weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A !? Oui la statue Grec!! Et le cran!! C`est les premierde cette annee!! Merci de votre sweet cmmentaires!! :O)
      xxx Maria xxx

      Delete
  5. You really made beautiful drawings! Over here it was very hot, but today it's less warm and we hade some rain.
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  6. Hello Maria thank you so much for visiting me recently and leaving a sweet comment, it's lovely to find your blog....how creative you are! I love your drawings and your sweet treasure chest, perfect for keeping souvenirs. It is raining here in my part of the UK today too....hope the sun comes out for you soon.
    Have a happy week.
    Helen x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci Helen de visiter mon blog et lesse ce sweet commentaire!! :O) Je vous souhete de bon veux et du soleil chez vous!!! :O)
      xxx Maria xxx

      Delete
  7. Hallo Maria,

    das sind sehr tolle Zeichnungen. Die gefallen mir sehr gut. Und danke für deinen netten Kommentar bei mir. Das hat mich sehr gefreut!
    Liebe Grüße,
    Nicole

    ReplyDelete
    Replies
    1. De rien j`adore votre blog il est magnifique!!!!
      Merci de votre sweet comentaire!!!
      xxx Maria xxx

      Delete
  8. Merci, Maria, por visitar meu blog! Bienvenue! Abraços e que sua semana seja adorável!

    ReplyDelete
  9. Thank you so much for visiting my blog today, you are very kind to leave a lovely comment.

    ReplyDelete
  10. Hello Maria!
    You are so kind to leave such a lovely comment on my blog and for following.
    I hope you have a very happy week.
    Take care
    Love Bellaboo X

    ReplyDelete
  11. Thank you for visiting my blog, dear. I´m so happy.
    I hope to see you again.

    Kisses and hugs...

    Sua amiga Canela Castela

    Ü

    Beijos

    ReplyDelete
  12. Hi dear Maria,
    Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment:)
    Have a nice day,
    Kiss Nely!

    ReplyDelete
  13. These are very sweet drawings...I love the baby with his pacifier, too.

    ReplyDelete

Thank you for your sweet comments!
Merci beaucoup de vos doux commentaires!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...