Monday, 24 December 2012

Merry Christmas!

Bonjour a tous le monde !!
Joyeux Noel et meilleurs voeux pour le nouvelle An !!!
Et excusée moi que j`avait pas écrit et n`a pas commenter  depuis longtemps. On avait déménagée avec ma famille dans le nouveaux appartement.
Je vous souhaite de passer une bonnes fête avec les gens que vous aimer, je vous souhaite d`être dans la bonne santé, d`avoir toujours de la chance!!! :0)

Voila les cadeaux les quelles  fait ma mère pour moi!! Se son des bracelets !



   
  Bonne fête a tous le monde!! :0) Merry Christmas and happy New Year!!!
xxx  Maria xxx

25 comments:

  1. Nice pictures, Maria!
    Have a lot of joy and fun!
    Kiss

    ReplyDelete
  2. Beautiful fotos!!! Mery christmas wíth your famyli
    Angelica

    ReplyDelete
  3. Un nouvel appartement pour la nouvelle annee? Felicitations!
    De bien jolis bracelets Masha! J'aime les photos...Un talent herite?
    Un Joyeux Noel a tous!

    ReplyDelete
  4. Joyeux Noël a toi et ta famille et merci pour les bons voeux.
    J'aime ton bracelet.

    Maggie

    ReplyDelete
  5. Merry Christmas Maria.
    Have a lovely day,
    Liz x

    ReplyDelete
  6. Have yourself a merry little Chrustmas, Maria,

    Love from Claire xxx

    ReplyDelete
  7. Joyeux Noël ma chère Masha! Mes meilleurs voeux pour Noël et la Nouvelle Année à toi et ta famille! Je penserai de vous le 7-ième Janvier pour Noël Russe. J’aime bien ton bracelet, c’est si beau; et aussi j’adore le petit ours, il est si mignon! Grosses bises! Gx

    ReplyDelete
  8. Merry Christmas Maria and may it be filled with much love, joy and happiness.
    Best wishes for 2013

    Hugs
    Carolyn

    ReplyDelete
  9. Merry Christmas, Maria, to you and all of your loved ones! Your bracelets are very pretty and your photos are so sweet! Many blessings for the New Year! xx

    ReplyDelete
  10. Liebe Maria,
    dir auch frohe Weihnachten!
    Das Armband ist sehr hübsch.Ich wünsche dir und deiner Familie ein glückliches neues Jahr 2013!
    Liebe Grüße von Sabine

    ReplyDelete
  11. Dear Maria,

    A Merry Christmas to you and your family too! Love the bracelet!

    Madelief x

    ReplyDelete
  12. Ma chère Maria,
    je t'adore grande soeur!
    on se voit a la rentré!
    bisous ,
    Stelly

    ReplyDelete
  13. Wünsche dir auch ein schönes Weihnachtsfest und ein gutes neues Jahr.
    Außerdem auch viel Zeit für unser schönes Hobby.
    Liebe Grüße aus Österreich sendet Elke.

    PS : Wir haben leider keinen Schnee , sondern im Garten wachsen die Gänseblümchen.

    ReplyDelete
  14. Maria,
    Je pense à toi car j'entends le temps qu'il fait en Russie. -30° dans la région de Moscou, -60° en Sibérie...
    Waouh! J'espère que tu es bien au chaud chez toi!

    ReplyDelete

  15. A Merry Christmas to you and your family too!

    ReplyDelete
  16. Hope you had a lovely Christmas Maria ~~ All the very best in 2013.
    Hugs Rosemary...xo

    ReplyDelete
  17. A beautiful post:)
    Merry Christmas, Happy New Year & HAPPY BIRTHDAY ! ! !
    Your blogging sister, Connie :)

    ReplyDelete
  18. Beautiful! Merry Christmas, Maria! N.xo

    ReplyDelete
  19. What pretty bracelets Maria. I hope you have had a wonderful Christmas with your family. I wish you a very happy new year, filled with all good things.
    Many thanks for your comments on my blog, I love to see that you have stopped by, with love, Linda x

    ReplyDelete
  20. Bonne Année 2013!!!
    Plein de réussite dans tes études!!!!
    Bises
    Laure

    ReplyDelete
  21. Maria, obrigada pela visita. Feliz 2013!

    ReplyDelete
  22. It has been too long since I visited your blog! First, let me wish you a belated Happy Birthday!! And now a Happy New Year! I hope it it filled with joy and all good things.
    By the way, your artwork is beautiful! I will show my daughter, who is 16, and also enjoys art very much.

    ReplyDelete
  23. Hello sweet Maria! I hope you had a wonderful Christmas and that your New Year will be filled with happy days and good health too! Your Christmas gifts are beautiful! I hope you had a very happy birthday! Your artwork is beautiful! You are very talented! Have a wonderful week sweetie! Love and hugs, Paula xo

    ReplyDelete
  24. So VERY beautiful!!!
    Happy, Happy New Year!
    :)
    Zuzu

    ReplyDelete

Thank you for your sweet comments!
Merci beaucoup de vos doux commentaires!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...